දැන් දාන්න යන්නෙ පට්ට Android game 5ක්........


මෙන්න ගෙනාව පට්ට mission තියෙන android game 5ක්.....



  • CRIME CITY




  • IRON MAN 3
                                            




  • THOR:The Dark World

                                       




  • SIX GUNS

                                       





  • RIVALS AT WAR

                                       


                                     
                                              RIVALS AT WAR android game download



ඔය දීලා තියෙන ලින්ක් වලින් download කරගන්න......


යාලුවන්ටත් මේ ටික බලන්න share කරානම් දෙයියනේ කියලා....ඔව් ඔව්  post 1 යට තමා තියෙන්නෙ share button 1....












Comments

Popular posts from this blog

සිංහල කතන්දර පොත් භාගන්න.........

ලෝකයේ තියෙන එපා කරපුම job

පිස්සු හැදෙන X-RAY