දැන් දාන්න යන්නෙ පට්ට Android game 5ක්........
මෙන්න ගෙනාව පට්ට mission තියෙන android game 5ක්.....
- CRIME CITY
- IRON MAN 3
- THOR:The Dark World
ඔය දීලා තියෙන ලින්ක් වලින් download කරගන්න......
යාලුවන්ටත් මේ ටික බලන්න share කරානම් දෙයියනේ කියලා....ඔව් ඔව් post 1 යට තමා තියෙන්නෙ share button 1....





Comments
Post a Comment